Renunțarea la cumpărare
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare. Fară penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul specificat în cererea de renunțare la cumpărare. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial, (dacă este posibil) Pentru a acoperi diferență de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul. Acesta clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicandu-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma vă fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Â
Returul produselor
În conformitate cu legislația romană, consumatorul are dreptul să notifice în scris LAD LUP SALON SRL că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Orice cerere de acest gen va fi datată și semnată de către cumpărător și va fi trimisă către salonexclusive.ro în orice mod neechivoc.
Returnarea produselor trebuie sa se facă împreună cu toate accesoriile, consumatorul suportând cheltuielile de expediție conform legilor romanești. În conformitate cu legea română consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
În măsura posibilului, recomandăm ca clientul să utilizeze ambalajul original, acest lucru limitând posibilitatea de deteriorare a bunului în timpul transportului.
Prezentul articol este valabil doar în condițiile în care clientul este persoană fizică, în conformitate cu legislația romană privind încheierea contractelor la distanță.
In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile calendaristice care se refera la:
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
- produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Prin urmare, cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre LAD LUP SALON SRL ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc).
Nu pot fi returnate produse care, din motive de igiena, nu pot fi revandute. Noi ne asiguram ca produsele de pe site-ul www.salonexclusive.ro ajung la client in cele mai bune conditii.
Daca ai comandat din greseala alt produs, poti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca produsul sa fie sigilat si nedeteriorat, in nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de catre tine.
Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrii doar la adresa: office@salonexclusive.ro. Mail-ul trebuie sa contina numarul comenzii si motivul returnarii pentru a stabili daca plata returului va fi suportat de catre noi in caz de eroare din partea noastra sau de catre dvs. In cel mai scurt timp dupa procesarea cererii de retur, veti fi contactat pentru detalii.
In cazul returnarii totale sau partiale a unei comenzi care include cadouri oferite promotional, toate cadourile aferente comenzii respective trebuie returnate impreuna cu produsele comandate.
Â