Cum comand pe www.salonexclusive.ro?
Comandă online
Folosind meniul popup din dreapta, navigati prin Servicii sau Produse cosmetice. Odată ce aÈ›i găsit un produs sau serviciu care se potriveÈ™te dorinÈ›elor dvs.,apăsaÈ›i pe butonul „Adauga in cos”.  La adăugarea produselor în coÈ™, veÈ›i fi direcÈ›ionat automat intr-un popup cu pagina coÈ™ului de cumpărături. Aici aveÈ›i posibilitatea să revedeÈ›i lista produselor, să actualizaÈ›i cantitatea sau să renunÈ›aÈ›i la unul sau toate produsele selectate. Tot în această secÈ›iune puteÈ›i introduce È™i codul unui cupon de reducere în cazul în care aveÈ›i unul, apoi apăsaÈ›i butonul „Applica cupon”. Dacă în dreptul produsului nu apare butonul „Adauga In cos”, trebuie să apăsaÈ›i butonul „Selecteaza optiuni”, apoi să alegeÈ›i una dintre opÈ›iunile de garanÈ›ie È™i abia apoi să adăugaÈ›i produsul în coÈ™. Pentru a mai adăuga produse în coÈ™, puteÈ›i reveni în magazin prin apăsarea butonului „Continuati cumparaturile” . După ce aÈ›i ales produsele apăsaÈ›i butonul „Finalizare comanda”, completaÈ›i detaliile privind livrarea comenzii È™i modaliatea de plată pe care o preferaÈ›i. Durează maxim 1-2 minute.
a. Dacă sunteți client nou, aveți posibilitatea să vă înregistrați (veți beneficia de finalizare rapidă a comenzii și de acces la status comandă și la istoric comenzi) sau să plasați comanda ca și vizitator neînregistrat (în acest caz datele dvs. nu vor fi salvate).
b. Dacă sunteÈ›i deja client, introduceÈ›i user-ul È™i parola în boxul din partea de sus a paginii È™i vi se vor încarca toate datele pe care le-aÈ›i folosit la ultima comandă. Dacă doriÈ›i livrarea în aceleaÈ™i condiÈ›ii, trebuie doar să apăsaÈ›i butonul „Plaseaza comanda” după selecatarea metodei de livrare È™i a modalității de plată.
Comandă prin e-mail sau telefon
Așteptăm comenzile dvs. pe adresa noastră de mail office@salonexclusive.ro sau la numărul de telefon 0758325703
Comenzile telefonice se pot face de luni până vineri între orele 09-17.
Pentru a factura și livra către persoane fizice avem nevoie de: – Nume și prenume – Adresă – Număr de telefon – produsul sau serviciul dorit.
Pentru a factura și livra către persoane juridice sunt necesare următoarele date: – Numele firmei – Adresa sediului social și eventual adresa de livrare, dacă diferă – Codul unic de înregistrare și numărul de la Registrul Comerțului – Contul și banca cumpărătorului – Persoana de contact și numărul de telefon – produsul sau serviciul dorit.
Cum plătesc pe www.salonexclusive.ro?
Plată în numerar
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul LAD LUP SALON SRL. Valoarea produselor este cea trecută pe factura fiscală sau proformă care însoțește produsul. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către agentul care efectuează livrarea. Pentru plata în numerar, nu se percepe taxă de ramburs.
Plata cu ordin de plată
Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii fiscale sau proforme emise de LAD LUP SALON SRL, în urma confirmării telefonice sau prin e-mail a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plații, în unul dintre conturile de mai jos:
LAD LUP SALON SRL ,Sat Sacadate, Oras Avrig, Nr. 334 judet SIBIU, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Mures, sub nr. J32/624/26.04Â cod fiscal nr. RO 9049008.
Banca: ING BANK NV – BUCHAREST BRANCH, Cont IBAN: RO36 INGB 0000 9999 0605 4518
Plata cu cardul
Puteți efectua plata online cu cardul pe pagina noastră, în condiții de siguranță deplină. LAD LUP SALON SRL utilizează platforma securizată BT iPay (www.btepos.ro) iar cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele BT.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că BT iPAY nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs. Ei le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei.
Tranzacția efectuată va apărea pe extrasul dvs. de cont cu numele LAD LUP SALON SRL.
Livrarea comenzilor
Produsele comandate se livrează în toată țara, utilizând serviciul de curierat Fan Courier sau mașinile proprii în funcție de destinația comenzii și cantitatea comandată. Termenul mediu de procesare și de livrare este de 48 ore lucrătoare de la momentul plasării comenzii pentru produsele aflate în stoc sau cel comunicat de consultantul de vânzării pentru comenzile speciale sau pentru produsele care nu sunt în stoc. Livrarea este gratuită la comenzi de peste 300 RON iar pentru comenzi cu o valoare totală mai mică de 300 RON costurile sunt de 20 RON.
Garanția
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție este specificat în dreptul fiecărui produs afișat pe www.salonexclusive.ro
Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service proprie, fie sunt emise de către LAD LUP SALON SRL.
Lipsa certificatului de garanție a produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresa office@salonexclusive.ro. Orice sesizare ulterioară nu vă fi luată în considerare.